kz ru
Ресми ақпараттық ғылыми-әдістемелік сайт

Тағылым

Республикалық ғылыми-әдістемелік журнал
Басты жаңалық
«QAZAQ BILIMI» республикалық педагогикалық журналы мақалалар қабылдайды
«QAZAQ BILIMI» республикалық педагогикалық журналы мақалалар қабылдайды
Республикалық ғылыми-әдістемелік журнал педагогтардың мақалаларын қабылдайды
Республикалық ғылыми-әдістемелік журнал педагогтардың мақалаларын қабылдайды
Мұғалім қашанғы өз ақшасына шіріген еденді жамай береді?
Мұғалім қашанғы өз ақшасына шіріген еденді жамай береді?
Төреғалидің анасына арнаған бейнебаяны қазақстандықтардың жүрегін елжіретті (видео)
Төреғалидің анасына арнаған бейнебаяны қазақстандықтардың жүрегін елжіретті (видео)
Асхат Тарғын қырғыздың бетін қайтарған қазақ қызына қайран қалды
Асхат Тарғын қырғыздың бетін қайтарған қазақ қызына қайран қалды
http://edunews.kz/
Баннер 250х225

Соңғы мақалалар

Қазақ тілінің алғыры

 Бибігүл Кучибекова,  Тараз қаласы №42 орта  мектебінің...

МАТЕМАТИКА ПӘНІ МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЙЫНДАУДЫҢ ӨЗЕКТІ

Қазіргі таңдағы еліміздегі білім беру жүйесінің ең басты міндеті -білім берудің...

«Өзін-өзі тану» пәні арқылы баланы шығармашылыққа

ХХІ ғасырдың табалдырығын аттаған еліміз әлемнің дамыған елдерінің қауымдастығына...

Үздік педагог

Кочкарова Жулдыз Туртаевна, география пәні мұғалімі
Кочкарова Жулдыз Туртаевна, география пәні мұғалімі
Толығырақ

Білім және ғылым жаңалықтары

Мұғалім қашанғы өз ақшасына шіріген еденді жамай

Мұғалім қашанғы өз ақшасына шіріген еденді жамай береді?
Мұғалім қашанғы өз ақшасына шіріген...

ОҚО-да алдағы үш жылда апатты мектеп мәселесі

ОҚО-да алдағы үш жылда апатты мектеп мәселесі толық шешіледі
 ОҚО-да алдағы үш жылда апатты...

Оқуға түсе алмай қалған түлектер алғашқы

Оқуға түсе алмай қалған түлектер алғашқы мамандықты тегін меңгереді
Оқуға түсе алмай қалған түлектер...

Күнтізбе

«    Желтоксан 2024    »
ДсСсСрБсЖмСбЖс
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
Баннер 250х310

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРҚызылорда облысы,
Сырдария ауданы,Ақжарма ауылы
№130 Абай атындағы орта мектептіңхимия
және биология пәнінің мұғалімі 
Аяпова Бақыт Төреахметқызы

                           ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР                
                           


 Оқушыларға оксидтердің жіктелуі, аталуы мен алу жолдары және химиялық қасиеттері мен қолданылуы туралы білім қалыптастыру;
Күтілетін  нәтиже
Оқушылар оксидтердің жіктелуі, аталуы мен алу жолдары  туралы мағлұмат ала отырып, жан-жақты пікір алысады, топта бірлесіп жұмыс жасайды, есеп шығаруды  үйреніп, оны практикада қолданады .
Негізгі идеялар
Оқушылар оксидтердің жалпы сипаттамасы туралы жан-жақты қажетті білімді игереді.
Негізгі  дерек көздер
 
Тапсырмалар
АКТ, электрондық  оқулық,  постер , маркер, стикер,  периодтық  жүйе, таратпа материалдар.
 
Жеке  жұмыс,  жұптық  жұмыс, топтық  жұмыс
Қамтылатын модульдер
 Оқу мен оқытудағы  жаңа  тәсілдер, бағалау, көшбасшылық, дарынды және талантты балаларды оқыту, бағалау
                                             
                        Мұғалімнің   іс-  әрекеті
Оқушының  іс-әрекеті
І.Ұйымдастыру     Оқушыларды түгендеу, топқа бөлу, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, топ ережесін айтқызу, топта   рөлдерге  бөлісу(топ жетекшісі, баяндаушы,
уақыт сақшысы, хатшы, бақылаушы)  (1-2 минут)
 Сұрақтарға жауап алу
1) Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластарын ата.
2) Оксидтер дегеніміз не?
3) Негіздер дегеніміз не?
4) Тұздар дегеніміз не?
5) Қышқылдар  дегеніміз не?
 
Оқушылар бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары бойынша 4 топқа   топтасады, топ  ережесін  құрады, топта  рөлдерге  бөлінеді.
 
ІІ. Үй тапсырмасы (5-минут) Ой - қозғау (өтілген тақырыптарды пысықтау)
1 – тапсырма «Адасқан формулаларды табыңдар».




Оксидтер
Na2O
HNO3
CaCO3
Mg(OH)2
Қышқылдар
NaOH
CaO
Zn(OH)2
KNO3
Негіздер
H2SO4
NaNO3
K2O
BaO
Тұздар
HCl
H3PO4
MgCl2
Al(OH)3
III.Қызығушылықты ояту   2мин    
    2 – тапсырма. Мына формулалардың ішінен тек оксидтердің формуласын теріп жазамыз :
HCl,  NaCl, HNO3 ,   SO3, K2O,  H2SO4,  N2O5, Ca(РO4)2, Al2O3, Cu(OH)2,  H3PO4, HF,  H2S,  Na2O.
Сұрақ :  қандай заңдылық байқадыңдар?
Оксидтердің құрамы қандай болуы керек екен?
 
Әр топ өзінің адасқан форулаларын табады.
 
1. Оксидтер       Na2O,  CaO,   K2O,  BaO
 
 2. Негіздер         NaOH, Mg(OH)2 ,  Zn(OH)2  ,  Al(OH)3
 
  3. Қышқылдар  HNO3 ,  H2SO4   ,  HCl,  H3PO4
 
4. Тұздар            CaCO3, KNO3,  NaNO3, MgCl2
 
 
Оқушылар тапсырманы орындау арқылы сабақ тақырыбын ашады.
 
 
 ІҮ . Жаңа  сабақ  (20 минут) Топтарға жаңа тақырып бойынша   тапсырмалар таратып, түсіктерін ортаға әр топтан шығартып айтқызу :
1-топ. Оксидтердің құрамы мен жіктелуі.
2-топ. Оксидтердің номенклатурасы
3-топ. Оксидтердің алынуы
4-топ. Оксидтердің қасиеттері.
Жеке ойланады, топ болып біріге жұмыс жасайды, Оқушылар  топта ақылдасып сұрақтарға  жауап  береді,басқа топтарға бөліседі.
.
«Сергіту  сәті»    1- минут
  Қол шапалақтау  арқылы  от  шашу  жүргізіледі.
Ү. Білімді жинақтау және жүйелеу  (15минут) Оқушылар жасырын сөз жасырылған карточкалар таңдау арқылы қайта 3 топқа бөлініп тапсырмалар орындайды. 
І.  Топ:  «Сенім»
ІІ. Топ: «Делегат»
ІІІ. Топ  «Сайлау»
1) 200г тотияйынды буландырғанда массасы 40г зат алынды. Ерітіндіде тұздың массалық үлесі қандай болғанын анықтаңдар.
2) Иод тұндырмасы дегеніміз – еріген заттың массалық үлесі 10% болатын  йодтың спирттегі ерітіндісі. 20г йод тұндырмасын дайындау үшін кристалды йодтың және спирттің қанша массаларын алу қажет?
3) Асханалық сірке суы дегеніміз – сірке қышқылының еріген массалық үлесі 3% болатын оның судағы ерітіндісі. 50г сірке суын дайындау үшін қанша су және сірке қышқылыны алу керек?
«Сенім» карточкасын алған топтан топ жетекшісі сұрап оқушыларды өзі бағалайды, мұғалім сенеді, журналға бағасын қояды.
«Делегат» карточкасын алған топ бір  оқушыны өздері есеп шығаруға делегат ретінде жібереді.
«Сайлау» карточкасын алған топтан мұғалім өзі бір оқушыны сайлап тапсырма береді.
VI.Жұптық жұмыс .
  1 тапсырма:   Төмендегі қосылыстардың  ішінен биэлементті  қосылыстарды теріп жазып аттарын атаңдар: H2SO4, Na2O, CuO, Cu2O, NaOH, FeS, SO2, H2SO3, SO3, MnO3, KI, FeCI3.
 2- тапсырма. Мына заттардың  оттекпен әрекеттесу  теңдеуін құрыңдар а) магний, ә) кремний, б) кальций, в) сутек, г) метан СН4
3- тапсырма.   Реакция теңдеуін аяқтап, теңестіріңдер:  а) Ca + O3 = CaO;      ә) S + O3 = SO2; б)NO2 +  O3  =N2O5
 
Топта  оқушылар  берілген  сұрақтарға  жауап  іздейді.
Тапсырмаларды    жұптасып,топта  талқылап   орындайды. Бір-біріне  көмектеседі.Топта  ынтмақтаса  жұмыс жасайды.
Топтар бірін-бірі бағалайды.
VII.Қорытындылау:
 (сұрақ-жауап) (3 мин)
·         Бұл сабақты мен қалай түсіндім?
·         Оксидтер дегеніміз не?
·         Жаңа сабақ маған ұнадыма?
·         Алған білімнің не үшін қажет деп ойлайсыңдар?
VIII.Рефлексия:
Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)
ББҮ кестесін толтыру
IX.Бағалау:
Өзін-өзі бағалау (2 мин)
Бағдаршам, бағалау парақшалары
X.Үй тапсырмасы:
Оқулық бойынша тапсырма
§ 44 тақырып . 114- бет    
3-5 жаттығу 116 – бет.
 

Мерзімі:
Просмотров: 3 095
Ұқсас мақалалар:
ОҚЫТУДАҒЫ БАСҚАРУ ЖӘНЕ КӨШБАСШЫЛЫҚ

ОҚЫТУДАҒЫ БАСҚАРУ ЖӘНЕ КӨШБАСШЫЛЫҚ

Қызылорда облысы  Сырдария ауданы,Ақжарма ауылы №130 Абай орта мектебінің география пәнінің мұғалімі  Әлжанова Айнұр Оңғарбайқызы 
       ...

ОЙЛАН ДА ОЙНА

Темирбаева Әлия Бақытқызы, Павлодар облысы, Ақсу қаласы «Балапан бөбектер бақшасы» Тақырыбы: "ОЙЛАН ДА ОЙНА" Мақсаты: Қарапайым матеметика туралы ұғымдарын бекіту геометриялық пішінділерді ажырата білуге үйрету.Ойлау қабілетілігін сөздік...
Білімді жас - ел ертеңі

Білімді жас - ел ертеңі

2016 жылғы қаңтар айының 5-і мен 6-ы аралығында Павлодар қаласының № 16 лицей-мектебінде 15 пән бойынша жалпы орта білім беретін оқу орындарының 9-11 сынып оқушылары арасында облыстық пән олимпиадасы өткізілді, деп хабарлайды Білім және ғылым...
Жамбыл облысында жекеменшік балабақшаларда 3513 бүлдіршін тәрбиеленуде

Жамбыл облысында жекеменшік балабақшаларда 3513 бүлдіршін тәрбиеленуде

Бүгінгі күні Жамбыл облысында 425 мектепке дейінгі білім беру мекемелерінде (258 балабақша, 167 шағын орталық) 45399 бала тәрбиеленіп, мектепке дейінгі тәрбиемен қамтылған балалар үлесі 1-6 жас аралығында 53,3%-ды, 3-6 жас аралығында 75,0%-ды...
Мектептерде жаңа пәндер енгізіледі

Мектептерде жаңа пәндер енгізіледі

Елімізде орта білім мазмұнын жаңарту көзделіп отыр, оған сәйкес мектептерде жаңа пәндер енгізіледі...
Пікір: 0
Пікір қосу