ОЙЛАН ДА ОЙНА
Темирбаева Әлия Бақытқызы,
Павлодар облысы, Ақсу қаласы
«Балапан бөбектер бақшасы»
Тақырыбы: "ОЙЛАН ДА ОЙНА"
Мақсаты: Қарапайым матеметика туралы ұғымдарын бекіту геометриялық пішінділерді ажырата білуге үйрету.Ойлау қабілетілігін сөздік қорын дамыту.Шыдамдылыққа,қызығушылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілік: Сандар геометриялық пішіндер,үлестірмелі материалдар.
Билингвальді компанент: Бір-One, екі-two, үш-free
Мотивациялық қозғаушылық: қызықты сәт, тапсырма,дидактикалық ойын.
Шаттық шеңбер: Топ-топ басайық,
Жалаудан күн жасайық
Жаса-жаса жарқын күн!
Жаса-жаса алтын күн!
Тәрбиеші: Балалар қарандаршы сиқырлы жолдар жатыр екен.Жолдар әр түрлі түстері бар екен.Әр жолдың өз тапсырмалары бар.
Балалар:Ұзын жол,қысқа жол және ең қысқа жол.Ұзын жолдың түсі-қызыл,қысқа жолдың түсі-жасыл,ең қысқа жолдың түсі-көк.
Ұзын қызыл жолдың бірінші тапсырмасы,
Тәрбиеші: Балалар қарандаршы,мыналар не екен?
Балалар: геометриялық пішіндер.
Тәрбиеші: Яғни,бұл геометриялық пішіндер екен.Біз пішіндерге нелерді ұқсатамыз.Мұнда әдемі түрлі-түсті пішіндер бар екен.Қандай пішіндер бар екен?
Балалар: -дөңгелек, - үш бұрыш, -төрт бұрыш
Тәрбиеші: Пішінділер, дұрыс айтасыңдар.
-Мынау қандай пішін?
-үшбұрыш
-түсі қандай?
-Сары
-Не үшін үшбұрыш дейміз?
-Өйткенің оның үшбұрышы бар
-Неге ұқсайды?
-Үйдың шатырына.
Мынау пішін қандай?
-Дөңгелек
- түсі қандай?
-қызыл
-Не үшін дөңгелек дейміз?
-Өйткенің оның үшбұрышы жоқ дөңгеленеді
-доңғалаққа,күнің көзіне
-Мынау қандай пішін?
-төрт бұрыш
- түсі қандай?
-көк
- неге ұқсайды?
-үйдің керегесі,телевизор
Өте жақсы орындадындар балалар бізде екінші жолдын тапсырмасы бар екен.Тәрбиешімен бірге тақтада жұмыс жасайды "Көп және аз".Балалар өз орнымызға жайғасып жоғары ,төмен тапсырмаларды орындаймыз. Сол жақтан оң жаққа жолақшаларға суреттерді орындаймыз.Балалар тапсырманы жақсы орындадындар.
олай болса бізде бойымызды жазып алайық.
Сергіту сәтті: Ұзын мұртты құмырсқа
Келе жатты жұмысқа
Оңға қарады,Солға қарады.
Үлкен тау деп ойлады.
Балалар біздің үшініші жолымыз қалды ең қысқа жол.
Дидактикалық ойын:"Жоғалған санды тап" Бір,екі,үш балалармен санау
Билингвальді компанент: Бір-One, екі-two, үш-free
Ойын ойнап болған соң шаттық шеңберіне жайғасады.
Қорытынды: Балалар жолдар қандай болды?
Бірінші жолмен қайда бардық?
Дидактикалық ойынға" Жоғалған санды тап" Балалар сендер тапсырманы өте жақсы жауап бергендерің үшінғажайып жолдар бізге сиқырлықароп тастап кетіпті оның ішінде сыйлықтар бар екен. Жарайсындар балалар біз барлық жолдардың тапсырмаларын орындадық.Рахмет.
«Балапан бөбектер бақшасы»
Тақырыбы: "ОЙЛАН ДА ОЙНА"
Мақсаты: Қарапайым матеметика туралы ұғымдарын бекіту геометриялық пішінділерді ажырата білуге үйрету.Ойлау қабілетілігін сөздік қорын дамыту.Шыдамдылыққа,қызығушылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілік: Сандар геометриялық пішіндер,үлестірмелі материалдар.
Билингвальді компанент: Бір-One, екі-two, үш-free
Мотивациялық қозғаушылық: қызықты сәт, тапсырма,дидактикалық ойын.
Шаттық шеңбер: Топ-топ басайық,
Жалаудан күн жасайық
Жаса-жаса жарқын күн!
Жаса-жаса алтын күн!
Тәрбиеші: Балалар қарандаршы сиқырлы жолдар жатыр екен.Жолдар әр түрлі түстері бар екен.Әр жолдың өз тапсырмалары бар.
Балалар:Ұзын жол,қысқа жол және ең қысқа жол.Ұзын жолдың түсі-қызыл,қысқа жолдың түсі-жасыл,ең қысқа жолдың түсі-көк.
Ұзын қызыл жолдың бірінші тапсырмасы,
Тәрбиеші: Балалар қарандаршы,мыналар не екен?
Балалар: геометриялық пішіндер.
Тәрбиеші: Яғни,бұл геометриялық пішіндер екен.Біз пішіндерге нелерді ұқсатамыз.Мұнда әдемі түрлі-түсті пішіндер бар екен.Қандай пішіндер бар екен?
Балалар: -дөңгелек, - үш бұрыш, -төрт бұрыш
Тәрбиеші: Пішінділер, дұрыс айтасыңдар.
-Мынау қандай пішін?
-үшбұрыш
-түсі қандай?
-Сары
-Не үшін үшбұрыш дейміз?
-Өйткенің оның үшбұрышы бар
-Неге ұқсайды?
-Үйдың шатырына.
Мынау пішін қандай?
-Дөңгелек
- түсі қандай?
-қызыл
-Не үшін дөңгелек дейміз?
-Өйткенің оның үшбұрышы жоқ дөңгеленеді
-доңғалаққа,күнің көзіне
-Мынау қандай пішін?
-төрт бұрыш
- түсі қандай?
-көк
- неге ұқсайды?
-үйдің керегесі,телевизор
Өте жақсы орындадындар балалар бізде екінші жолдын тапсырмасы бар екен.Тәрбиешімен бірге тақтада жұмыс жасайды "Көп және аз".Балалар өз орнымызға жайғасып жоғары ,төмен тапсырмаларды орындаймыз. Сол жақтан оң жаққа жолақшаларға суреттерді орындаймыз.Балалар тапсырманы жақсы орындадындар.
олай болса бізде бойымызды жазып алайық.
Сергіту сәтті: Ұзын мұртты құмырсқа
Келе жатты жұмысқа
Оңға қарады,Солға қарады.
Үлкен тау деп ойлады.
Балалар біздің үшініші жолымыз қалды ең қысқа жол.
Дидактикалық ойын:"Жоғалған санды тап" Бір,екі,үш балалармен санау
Билингвальді компанент: Бір-One, екі-two, үш-free
Ойын ойнап болған соң шаттық шеңберіне жайғасады.
Қорытынды: Балалар жолдар қандай болды?
Бірінші жолмен қайда бардық?
Дидактикалық ойынға" Жоғалған санды тап" Балалар сендер тапсырманы өте жақсы жауап бергендерің үшінғажайып жолдар бізге сиқырлықароп тастап кетіпті оның ішінде сыйлықтар бар екен. Жарайсындар балалар біз барлық жолдардың тапсырмаларын орындадық.Рахмет.