kz ru
Ресми ақпараттық ғылыми-әдістемелік сайт

Тағылым

Республикалық ғылыми-әдістемелік журнал
Басты жаңалық
«QAZAQ BILIMI» республикалық педагогикалық журналы мақалалар қабылдайды
«QAZAQ BILIMI» республикалық педагогикалық журналы мақалалар қабылдайды
Республикалық ғылыми-әдістемелік журнал педагогтардың мақалаларын қабылдайды
Республикалық ғылыми-әдістемелік журнал педагогтардың мақалаларын қабылдайды
Мұғалім қашанғы өз ақшасына шіріген еденді жамай береді?
Мұғалім қашанғы өз ақшасына шіріген еденді жамай береді?
Төреғалидің анасына арнаған бейнебаяны қазақстандықтардың жүрегін елжіретті (видео)
Төреғалидің анасына арнаған бейнебаяны қазақстандықтардың жүрегін елжіретті (видео)
Асхат Тарғын қырғыздың бетін қайтарған қазақ қызына қайран қалды
Асхат Тарғын қырғыздың бетін қайтарған қазақ қызына қайран қалды
http://edunews.kz/
Баннер 250х225

Соңғы мақалалар

Қазақ тілінің алғыры

 Бибігүл Кучибекова,  Тараз қаласы №42 орта  мектебінің...

МАТЕМАТИКА ПӘНІ МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЙЫНДАУДЫҢ ӨЗЕКТІ

Қазіргі таңдағы еліміздегі білім беру жүйесінің ең басты міндеті -білім берудің...

«Өзін-өзі тану» пәні арқылы баланы шығармашылыққа

ХХІ ғасырдың табалдырығын аттаған еліміз әлемнің дамыған елдерінің қауымдастығына...

Үздік педагог

Кочкарова Жулдыз Туртаевна, география пәні мұғалімі
Кочкарова Жулдыз Туртаевна, география пәні мұғалімі
Толығырақ

Білім және ғылым жаңалықтары

Мұғалім қашанғы өз ақшасына шіріген еденді жамай

Мұғалім қашанғы өз ақшасына шіріген еденді жамай береді?
Мұғалім қашанғы өз ақшасына шіріген...

ОҚО-да алдағы үш жылда апатты мектеп мәселесі

ОҚО-да алдағы үш жылда апатты мектеп мәселесі толық шешіледі
 ОҚО-да алдағы үш жылда апатты...

Оқуға түсе алмай қалған түлектер алғашқы

Оқуға түсе алмай қалған түлектер алғашқы мамандықты тегін меңгереді
Оқуға түсе алмай қалған түлектер...

Күнтізбе

«    Желтоксан 2024    »
ДсСсСрБсЖмСбЖс
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
Баннер 250х310

Сиқырлы әріптер

Павлодар облысы Ақсу қаласы

Толеуова Анаргуль Қанагатовна

2 санатты тәрбиеші


Білім беру саласы: Қатынас

 

Бөлімі : Сауат ашу

Тақырыбы : «Сиқырлы әріптер»

Мақсаты :

Білімділік : Өткен әріптерді қайталау ерекшілігіне қарай дыбыстың дауысты дыбыс екенін айту.

Дамытушылық: Түрлі тапсырмаларды орындату арқылы логикалық ойлау қабілеттерін жетілдіру, өтілген әріптерді қосып оқуға үйрету.

Тәрбиелік : Ой-өрістерін дамыта отырып қызығушылыққа тәрбиелеу

Көрнекіліктер : Әр баланың алдындағы қорапта көк, қызыл дөңгелектер

Сөздік жұмыс : Үкі ,доп,мысық

 

Іс -әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс -әрекеті

Балалрдың

іс-әрекеті

Мотиватциялық

қозғаушылық

Жылулық шеңбері

Қуанамыз күлеміз,

Бар әлемді сүйеміз.

Қол ұстасып қуанып,

Достармен бірге жүреміз !

 

Балалар қайталайды

Қимылдар арқылы қолдарын ұстайды

Ұйымдастыру

Іздестіру

Рефлексивтік

түзетушілік

 

- Қазір қандай жыл мезгілі ?

- Бір жылда неше мезгіл бар?

-Олар қандай ?

- Бір аптада неше күн бар ?

- Оларды атап беріңдерші ?

- Бірінші күн апта қалай аталады?

 

Балалар қазір өткен әріптерді еске түсірейік?

- Өте тамаша дұрыс айтыңдар

Қазір сендерге әріп пен дыбыстар туралы әнгіме айтамын.

Әріптер бір-бірімен ренжісіп

қалыпты бірақ біз оларды достартыруымыз керек

Ол үшін,берілген тапсырманы орындау керек.

Веен диограммасы бойынша тапсырмаларды орындаймыз

 

 
 
 
 
 
 
 

Келесі тапсырма :

Дыбыстық талдау

Тәрбиеші көмегімен «доп» «үкі» «гүл» сөзіне бір бала тақтада,қалған балалар өз орындарында отырып дыбыстық талдау жасайды

 

Сергіту сәті :

Қарлығашқа ұқсайық ,

Қане қанат жасайық.

Қарлығаш болып ұшайық

Ұшып-ұшып алайық

 

Ойын : «Кім жылдам сөйлем құрайды?

Модуль бойынша балалар сөйлем құрайтырады

 

Тіл ұстарту жаттығуы.

Ыз-ыз-ыз

Анар сүйкімді қыз

Та-та-та

Ата берші бата

Үз-үз-үз

Суда еркін жүз

 

 

 

Қорытынды

Дыбыстарға талдау жасадық па ? сұраққа жауап беру

Жақсы қатысқан балаларды мадақтап сыйлықтар беру

 

күз мезгілі

төрт жыл мезгілі бар

күз,қыс, көктем,жаз

жеті күн бар

дүйсенбі,сейсенбі,сәрсенбі,

бейсенбі ,жума ,сенбі жексенбі

 

дүйсенбі

 

 

А,Ә,Б,Г,Ғ,Ж,О,Ө,Е.

 

 

 

 

Балалар мұқият

тыңдайды

 

 

 

 

Балалар орындарында отырып мұқият тапсырманы

орындайды

 

 

 

 

 

 

 

Балалар берілген талдау сөздерін орындарында отырып орындайды

«доп» «үкі» «гүл» сөздеріне дыбыстық талдау жасайды

 

Балалар өлең жолдарын қайталап қимыл –қозғалыстар жасайды

 

 

 

Сөйлемді тез жылдам айтады

 

 

 

 

 

Тәрбиешімен бірге қайталап тілдерін жаттықтырады

 

 

 

 

 

 

 

Балалар сұрақтарға жауап береді.

 

 

 


Күтілетін нәтіже :

Нені білу керек : Дыбысты анық айтып сөзге дыбыстық талдау жасауды

Нені игереді: Әріп пен дыбыстардың айырмашылығын

Нені меңгерді : Дыбыстарды айту кезеңдегі тілдің қалапын анықтап айтуды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Мерзімі:
Айдар: Мақалалар
Просмотров: 3 702
Ұқсас мақалалар:
Табиғат оянды, көктем келді

Табиғат оянды, көктем келді

  Павлодар облысы, Ақсу қаласы.   Д.С. Сапаргалиева, «Балапан» бақшасының 2 санаты тәрбиешісі. Табиғат оянды, көктем келді  ...

Көркем бейнені көрсетудегі әсемдеудің түрлері. «Балық».

Жамбыл облысы Талас ауданы Қаратау қаласы Талас ауданы әкімдігі білім бөлімінің «Балалар өнер мектебі» КММ Бейнелеу өнері пәнінің мұғалімі: Жаңабай Гүлшат Амангелдіқызы...
Бейімбет Майлин. «Күлпаш»

Бейімбет Майлин. «Күлпаш»

Гүлнұр Турпанова, Ораз Жандосов атындағы орта мектептің бастауыш сынып  мұғалімі, Шу ауданы, Жам был облысы...
Сәкен Сейфуллиннің «Ақсақ киік» өлеңін оқыту

Сәкен Сейфуллиннің «Ақсақ киік» өлеңін оқыту

Айнур Мынжасарова, Сәкен Сейфуллин атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі, Шу ауданы, Жамбыл облысы ...
Дыбыс сипаттамалары

Дыбыс сипаттамалары

Марат Муртазаев, Ғабиден Мүстафин атындағы №5 қазақ орта мектебінің бірінші санатты физика пәні мұғалімі                                 Дыбыс сипаттамалары  ...
Пікір: 0
Пікір қосу